RideApart opublikował niedawno recenzję modelu 700 MT i omawia w niej, czy ceny CF Moto mogą przyciągnąć ludzi od japońskich producentów motocykli z Wielkiej Czwórki (Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha).
W ofercie CFMoto model 700MT ma być ofertą ze średniej półki między Ibex 450 a Ibex 800, która nieco bardziej skłania się ku stronie off-road niż standardowy 800MT, ale jest bardziej przyjazna dla turystyki niż inspirowany rajdami 800MT-X. W segmencie ADV średniej wagi jako całość bezpośrednio konkuruje z takimi motocyklami jak Kawasaki Versys 650, Honda Transalp 750 i Moto Morini X-Cape 650 – a jednocześnie obniża ich cenę.
Oczywiście, głównym pytaniem jest, czy ta rzecz trafi do USA. Biorąc pod uwagę niedawną ekspansję CFMoto, a także ogólnie pozytywny odbiór jego motocykli na rynku amerykańskim, istnieje duża szansa, że pojawi się tam wcześniej czy później. Jednak w związku z bardziej rygorystyczną polityką Trumpa dotyczącą importu z Chin, istnieje zdecydowanie pewna niepewność co do przyszłości chińskich motocykli, samochodów i sprzętu do sportów motorowych na rynku amerykańskim.
Mówiąc to, jeśli 700MT trafi do USA, może stanowić poważne zagrożenie dla ugruntowanych graczy po prostu ze względu na to, jak jest dostępny. Jedno jest pewne – CFMoto robi duże kroki, a segment ADV średniej wagi stał się o wiele bardziej ekscytujący.
W ofercie CFMoto model 700MT ma być ofertą ze średniej półki między Ibex 450 a Ibex 800, która nieco bardziej skłania się ku stronie off-road niż standardowy 800MT, ale jest bardziej przyjazna dla turystyki niż inspirowany rajdami 800MT-X. W segmencie ADV średniej wagi jako całość bezpośrednio konkuruje z takimi motocyklami jak Kawasaki Versys 650, Honda Transalp 750 i Moto Morini X-Cape 650 – a jednocześnie obniża ich cenę.
Oczywiście, głównym pytaniem jest, czy ta rzecz trafi do USA. Biorąc pod uwagę niedawną ekspansję CFMoto, a także ogólnie pozytywny odbiór jego motocykli na rynku amerykańskim, istnieje duża szansa, że pojawi się tam wcześniej czy później. Jednak w związku z bardziej rygorystyczną polityką Trumpa dotyczącą importu z Chin, istnieje zdecydowanie pewna niepewność co do przyszłości chińskich motocykli, samochodów i sprzętu do sportów motorowych na rynku amerykańskim.
Mówiąc to, jeśli 700MT trafi do USA, może stanowić poważne zagrożenie dla ugruntowanych graczy po prostu ze względu na to, jak jest dostępny. Jedno jest pewne – CFMoto robi duże kroki, a segment ADV średniej wagi stał się o wiele bardziej ekscytujący.