CFMoto Forum banner

Heet in de cabine

1.5K views 2 replies 3 participants last post by  BeeBee  
#1 ·
Hallo iedereen. Ik heb een 2023 uforce 600.. pas 500 mijl mee gereden, afgelopen winter nieuw gekocht. Ik woon in het noorden van Maine en vroeg me af hoe de mensen in de warme klimaten de hitte in de cabine van de motor verdragen? Ik heb voor- en achterruiten en halve deuren. Vind de machine erg leuk. Maar man, het wordt heet achter de stoelen.

#2 ·
Sxs staan erom bekend dat ze erg heet worden van de motor. Ze zijn in de loop der jaren beter geworden. Bedrijven begonnen wat isolatie toe te voegen tussen de motor en het cabinegedeelte. Ook de motorplaatsing is in sommige modellen beter. Ik heb de Uforce niet persoonlijk gereden. Maar ik denk dat het principe hetzelfde is, je hebt luchtstroom nodig. Als je een voorruit hebt, raad ik altijd aan om een geventileerde glazen voorruit te nemen. Het is verbazingwekkend wat luchtbeweging kan doen. Je benen zullen nog steeds heet worden (afhankelijk van de motorplaatsing van je machine), maar je hebt in ieder geval wat luchtstroom op je bovenlichaam. Echt niet veel anders wat je kunt doen dan proberen wat lucht door je cabine te krijgen. Het hebben van een voor- en achterruit is geweldig voor koude maanden en houdt stof buiten en verhoogt het comfort van je rit, maar het heeft nadelen. Als je voorruiten gemakkelijk te verwijderen zijn, kun je overwegen ze eraf te halen als het te warm wordt.

Ik denk dat je kortom een manier moet vinden om meer luchtstroom te krijgen.